Zetduiveltje nekt evenement

Wat een droom was die uit moest komen werd voor organisator Daan Uyttebroeck (foto) en complete nachtmerrie.

Daan Uyttebroeck: ‘Op het Oostendse Wapenplein wou ik het eerste grote evenement rond spannende boeken organiseren en had er reeds al mijn spaarcenten in gestoken.’

Daan zag het groots en bestelde online een grote campagne bij een reclamebureau dat onmiddellijk aan de slag ging, echter toen Daan eergisteren al het promomateriaal in handen kreeg ontaardde dit in een koude douche.

Daan: ‘Klopt! Op alle affiches, deelnameformulieren en flyers bleek er “Weekend van de spannende broeken” te staan in plaats van “boeken”.’

Het reclamebureau treft geen enkele schuld want zij konden aantonen dat Daan hen een mail stuurde waarin sprake was van “broeken” en niet van “boeken”.

‘Dit stomme zetduiveltje heeft mijn ganse evenement en droom de das omgedaan,’ zucht Daan.

Omdat hij geen geld meer heeft om een nieuwe campagne te betalen moet Daan nu noodgedwongen zijn evenement afgelasten. Het stadsbestuur en Toerisme Oostende werden reeds op de hoogte gebracht van dit triestige nieuws.

Daan: ‘Tja! De boeken zijn gesloten.’

Nog geen reacties.

Plaats een Reactie